THE 1973 NANTES MID-AIR COLLISION

As reported by https://admiralcloudberg.medium.com/compliance-impossible-the-1973-nantes-midair-collision-b6c9a88250a , on 5 March 1973 there was an aerial collision in Nantes between Iberia flight n. 540 from Mallorca and Spantax flight 400 from Madrid. The 68 occupants of the Douglas DC-9 died (including Michael Jeffery), while the 99 passengers of the Convair 990 were unharmed, with an emergency landing at the Cognac-Châteaubernard Air Base in Cognac despite the aircraft having half a severed wing after destroying the fuselage of the Iberia flight, causing it to crash. There are too many 9s in this story that are not causal, above all if by overturning the 9s we obtain the 6, which repeated 3 times gives rise to the satanic n. of the Beast. The dynamics are doubtful, in one way or another it is still an aerial shooting organized by the French Gladio (Arc-En-Ciel = rainbow in the sky), thanks to the fact that the French air traffic controllers were on strike (source: https ://www.nytimes.com/1973/03/09/archives/pilot-criticizes-french-control-ellames-bad-communication-in.html ) and that therefore control passed into the hands of the military. Moreover, the pilot of flight 400 was Arenas Rodriguez and Gladiators fight in arenas. The operation heralded the 6 days later electoral victory of Pierre Messmer, whose executive included pro-Europeans such as Jacques Chirac and Valery Giscard d'Estaing.___

Come riportato da https://admiralcloudberg.medium.com/compliance-impossible-the-1973-nantes-midair-collision-b6c9a88250a , il 5 marzo 1973 c’è stata a Nantes una collisione aerea fra il volo Iberia n. 540 proveniente da Maiorca ed il volo Spantax 400 proveniente da Madrid. I 68 occupanti del Douglas DC-9 sono deceduti (fra cui Michael Jeffery), mentre i 99 passeggeri del Convair 990 sono usciti illesi, con atterraggio di fortuna presso la base aeronautica Cognac-Châteaubernard Air Base in Cognac nonostante il velivolo avesse mezza ala tranciata dopo aver distrutto la fusoliera del volo Iberia, facendolo precipitare. Ci sono troppi 9 in questa vicenda che non sono causali, soprattutto se rovesciando i 9 si ottiene il 6, che ripetuto per 3 volte origina il satanico n. della Bestia. La dinamica è dubbia, in un modo o nell’altro si tratta comunque di un abbattimento aereo organizzato dalla Gladio francese (Arc-En-Ciel = arcobaleno nel cielo), forti del fatto che i controllori aerei francesi fossero in sciopero (fonte: https://www.nytimes.com/1973/03/09/archives/pilot-criticizes-french-control-ellames-bad-communication-in.html ) e che quindi il controllo passava in mano ai militari. Inoltre, il pilota del volo 400 era Arenas Rodriguez e i Gladiatori combattono nelle arene. L’operazione preannunciava la vittoria elettorale di 6 giorni dopo da parte di Pierre Messmer, nel cui esecutivo figuravano europeisti come Jacques Chirac e Valery Giscard d’Estaing.

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